11.12.2012

120. Monday / budyniowy pudding ryżowy + Tag

budyniowy pudding ryżowy z suszonymi jabłkami, kaki i rodzynkami, kawa z mlekiem ryżowym
vanilla rice pudding with dried apples, kaki and raisins, coffee with rice milk
*pudding gotowałam jak każdy inny ryż na mleku, jednak po ugotowaniu się ryżu dodałam łyżkę proszku budyniowego


Zostałam nominowana do Liebster Blog tym razem przez kuchcikOlę. Bardzo dziękuję. :)

 1. Jak książka wywarła na Tobie największe wrażenie? 
"Trudna droga z piekła" Brian Warner & Neil Strauss
2. Ulubione ciasto?
Nie mam stałego, obecnie jest to fasolowe z czekoladą.
3. Czego najbardziej się boisz?
To już moja tajemnica.
4. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć poprawy swoich nawyków.
5. Kto jest dla Ciebie kulinarnym autorytetem?
 Joseph Bastianich
6. Jaką potrawę/deser zrobiłaś sama po raz pierwszy w kuchni?
 Kruche ciasteczka z lukrem i cukrową posypką.
7. Ulubiony kolor na paznokciach to...
...czarny.
8. Jaką kuchnię preferujesz? (włoską, chińską, itp.)
Zdecydowanie włoską.
9. Od czego zaczynasz swój dzień?
Odsłonięcia rolet zewnętrznych, umycia twarzy i zrobienia kawy. 
10. Piosenka, której mogłabym słuchać codziennie to...
Chyba najcięższe pytanie, bo odpowiedź i tak nie jest jedna. "The Reflecting God".
11. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Tego pierwszego nie podam. Jest zbyt osobiste.
Drugie:
Każdego ranka, po przebudzeniu, otrzymujemy kredyt w wysokości osiemdziesięciu sześciu tysięcy czterystu sekund życia na dany dzień. Kiedy wieczorem kładziemy się spać, niewykorzystana reszta sekund nie przejdzie na następny dzień; to, czego nie przeżyliśmy w ciągu dnia, jest na zawsze stracone.

Tym razem taguję już po prostu tego, kto jeszcze nie brał udziału w zabawie, a chciałby to zrobić. 

43 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się konsystencja tego puddingu, idealnie kremowa:) i jeszcze pyszne dodatki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam puddingu ryżowego. Pycha;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, zjadłabym, choć i moja owsianka dzisiejsza też zła nie była. :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny pudding! Zgadzam się z Twoim motto życiowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jestem pewna, ze w smaku pudding był obłędny! :) bo tak właśnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudding i do tego budyniowy... Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju,ten cytat, bardzo prawdziwy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe motto. Jestem niezwykle ciekawa tego pierwszego, najbardziej prywatnego, bo to opublikowane jest niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ale pierwsze pozostanie tajemnicą.

      Usuń
  9. Wygląda pysznie. Często dodaje łyżkę budyniu do owsianki, efekt jest podobny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ugotowałam ryż na mleku i wodzie - z tego odlałam trochę płynu, zrobiłam na tym budyń i wymieszałam.

      Usuń
  11. ciekawi mnie, czym jest kaki. to owoc?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ten pudding wygląda, taki kremowy.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią zjadłabym sobie salaterkę takiego aksamitnego puddingu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś mi ochoty na taki kremowy ryż na mleku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny aż zrobiłam się głodna ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne :) pyszne i pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. smakowity pudding, aż zachciało mi się jeść:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dawno już nie jadłam puddingu na śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne motto. A pudding bardzoo apetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma to jak pudding ryżowy ,uwielbiam je ;d
    to motto jest bardzo fajne ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. pudding ryżowy <3 i do tego budyniowy *.* pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny pudding <3
    Świetne motto :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba skorzystam z Twojego pomysłu na pudding :)
    motto - genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Smakowicie wygląda, lecz akurat budyniów niestety nie cierpię!
    Piękne motto. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  25. może później dołączę do zabawy, póki co idę się uczyć :C

    OdpowiedzUsuń
  26. Zwariowałam ostatnio na punkcie kaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudding!! Wieki nie jadłam, ślicznie jest podany:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmm.. Juz ci zazdroszczę, ale takie sniadanko to poproszę na jutro rano;D

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie się prezentuje;)
    kaki mnie dziś kusiło w biedronce, ale jakoś nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Sniadanko a wyglada jak idealny deser w kawiarni... mmm co ja bym oddala za taki!

    OdpowiedzUsuń
  31. już od dłuższego czasu mam ochotę na taki pudding! mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Omomom, te zdjęcia wciągają!
    Cudo smaków!

    OdpowiedzUsuń
  33. mmmm kaki, pudding... pychota!;)

    OdpowiedzUsuń
  34. pudding jest bardzo typowy dla angielskiej kuchni, ale do takiego serwowango tutaj nie moge sie przykonac. Twoj wyglada duzo lepiej i calkiem zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne motto, mądre :) ciekawi mnie teraz jak szlag to pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ryż i budyń...mniam...kojarzy mi się z leniwym po południem:)

    OdpowiedzUsuń
  37. budyniowy pudding to jak niebo w gębie ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.