7.08.2013

358. Monday / bananowe gofry. w pośpiechu.

 gofry bananowe z syropem klonowym i truskawkami
banana waffels with maple syrup and raspberries

Wcześnie, ale zaraz znów trzeba jechać. 

Te gofry to jedna z rzeczy, które chciałam zrobić od dawna, a koniec końców zawsze o nich zapominałam. Do dzisiaj. Zrobione po raz pierwszy, na pewno nie ostatni. Puszyste i miękkie w środku, warte polecenia nie tylko na wakacyjny poranek.

Jak mówiłam, tak robię. Jadę w góry, i to zaraz. Jutro? Jutro korepetycje. Pojutrze? Pojutrze znów u KOGOŚ. W niedzielę na festynie w kolejnym mieście. Ktoś mówił coś o leniwych wakacjach?

/1 porcja/
- 1/2 szklanki mąki owsianej i żytniej (1:1)
- 1/4 szklanki mleka
- 1 małe jajko
- 1/2 banana
- 1 łyżka masła
- szczypta proszku do pieczenia
- szczypta sody oczyszczonej
- kilka kropel ekstraktu z wanilii

Banana miksujemy, masło rozpuszczamy. Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia i sodą. Łączymy wszystkie składniki i pieczemy w gofrownicy do zarumienienia.
Inspiracja

43 komentarze:

  1. ooo... one muszą być genialne! :) dodatek banana, ahh:)
    Tak, wakacje aktywne masz, suuuper!A ile potem wspomnień?;D

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu wakacje są, trzeba korzystać!
    A bananowe gofry i mi wdają się kuszącą propozycją:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę mała zmiana na blogu. Ładnie, ładnie ;)
    Cudne gofry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bananowe? Za dobre, kusisz! Ukradnę Ci gofrownicę, teraz gdy na ulicach porozstawiały się gofrowe wózki i wszędzie nimi pachnie ciągle mam na nie ochotę.. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny nagłówek :)
    a bananowe gofry to i mi bardzo by posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chlip, chlip- od dawna nie mam gofrownicy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro na śniadanie coś takiego sobie przygotuję:) mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zazdroszczę wszystkim posiadaczom gofrownicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam połączenie banana i syropu klonowego! :) ten wielki gofr wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na góry musisz koniecznie znaleźć czas !
    Jaki gruby ten gofr *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje, sezon na gofry ^^ Po prostu pychota.
    Fajny wzór ma twoja gofrownica, słodkie serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne..a w dodatku z bananem...mmmmm pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, robiłam te bananowo-owsiane od Sylwii, są bardzo dobre! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie zawsze proste dodatki, w których tkwi cały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale puchate te gofry, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  16. z bananem i syropem klonowym uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też w te wakacje nie mogę narzekać na nudę, to jest świetne! :))
    o rany, ile bym dała za takie gofry na śniadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ach ta nieśmiertelna serduszkowa gofrownica ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. u ciebie prawdziwy bananowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pycha! Koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm, ale mam ochotę na gofry :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wakacje mogą być leniwe, albo aktywne. Albo i takie, i takie. Na szczęście każdy z nas ma wybór:) A Twoje gofry... w pośpiechu! Tez coś! Wyglądają na absolutnie 'spokojne':p

    OdpowiedzUsuń
  23. Intensywne lepsze od leniwych :) zwłaszcza kiedy ta intensywność jest taka przyjemna, wesoła, fajna :) gofry to i ja ciągle planuję przygotować i jakoś też zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam jestem zdania, że najlepszy wypoczynek to aktywny wypoczynek :)
    (zabrzmiało to trochę jak hasło propagandowe z poprzedniego systemu politycznego :))

    OdpowiedzUsuń
  25. mogę się tylko domyślać jakie to pyszne, bo z bananem nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze i puszą być smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie aktywne wakacje, kiedy tyle rzeczy się dzieje :)
    Zawsze chciałam spróbować gofra w takim kształcie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. bananowe gofry aaa! wyglądają przepysznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. aaa jakie pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pyszności! bananowe są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię gofry o takim kształcie bardziej od tych standardowych - prostokątnych ;p i bananowe pewnie też dobre! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie zrobiłam moje pierwsze gofry- te chyba będą następne w kolejce do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  33. przynajmniej będziesz miała mega aktywne i ciekawe wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiem, że masz zakładkę specjalnie na bannery, ale zależy mi na tym, żeby to konkretne wpisy należące do akcji, kierowały do niej, więc bardzo proszę, dodaj baner akcji Nakarm Cukrzyka Latem do postu, żebym mogła go zaakceptować. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponawiam prośbę o baner lub link do akcji Nakarm Cukrzyka we wpisie :)

      Usuń
  35. o matko! wieki nie robiłam gofrów :D
    muszę w końcu się za nie zabrać ;p

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.