7.27.2013

378. Saturday / wracamy do klasyki

 krówkowy serniczek z jagodami, wiśniami i porzeczkami
toffee cheesecake with blueberries, cherries and red currant

By uniknąć niedomówień, tych owoców było trochę więcej. ;)

Kiedyś ktoś na pytanie, z czym kojarzy mu się mój blog, powiedział - z serniczkami. Uznałam, że coś faktycznie w tym jest. To chyba moje ulubione, a na pewno jedne z najlepszych wypieków. Zdałam sobie sprawę, że stosunkowo dawno się u mnie nie pojawiały, więc postanowiłam to zmienić. Sezonowe owoce i budyń krówkowy w cieście - godne polecenia!

*PRZEPIS, użyłam budyniu krówkowego i jagód


55 komentarzy:

  1. Ma obłędnie śliczny żółty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze tak kusisz tymi serniczkami, co jeden to bardziej apetyczny, a ja sama jakoś się jeszcze nie zdobyłam na takie śniadanie, więc chyba w końcu nadejdzie pora na inspirację Twoim przepisem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciągle obiecuje że go zrobię i ciągle coś mi staje na przeszkodzie, ciekawe kiedy w końcu uda mi się spróbować tego cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serniczek i to krówkowy<3! Narobiłaś mi ochoty, nie dobra Ty!;<

    OdpowiedzUsuń
  5. oh.. nigdy nie jadłam na śnioadanie pieczonego-może czas to zmienić?
    Oj tam-więcej, mniej-anonimki i tak się doczepią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czego w końcu jest moderowanie komentarzy ;) twoje serniczki są doskonale i lubie je robić, bo mam pewność, że nie opadną ;)

      Usuń
  6. Mi się Twój blog zawsze kojarzy z serniczkami z pięknie zapieczonym wierzchem! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam napisać, że twój blog kojarzy mi się w dużej mierze z pieczonymi serniczkami i delikatnymi placuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda fantastycznie, aż ma się chęć wyciągnąć dłoń w kierunku monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie jadłam sernika i patrząc na zdjęcie od razu nabrałam ochoty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serniczek piekłam tylko raz ale chyba za długo bo ser się wysuszył (piekę w prodiżu)... Zachęciłaś mnie by ponowić ten wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krowkowy, mniam! Tak pomyslalam, ze z krowka w srodku tez bylby swietny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się kojarzy po prostu z jednoporcjowymi wypiekami, niekoniecznie z serniczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krówkowy? Robię na dniach. :D
    Twoje serniczki są najlepsze! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze w końcu zrobić sobie na śniadanie, bo mają taki piękny kolor i muszą smakować cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo Cooper <3 jezu uwielbiam go
    chyba najbardziej jednak lubię Poison - ten głos normalnie aż ciarki przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
  16. Krówkowy ♥.♥ Zrobisz mi taki? To przybiegne do Ciebie na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale trzeba przyznać dawno u Ciebie nie było serniczków :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, te krówki zaważyły na tym, że zrobię koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale to musiało być dobre! :) mi Twój blog kojarzy się właśnie z przeróżnymi wypiekami :) aż sama zaczęłam częściej włączać piekarnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam. Ostatnio stworzyłam ten serniczek w wersji z wiśniami <3

    jakiej wielkości są twoje kokilki? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja dawno nie jadłam takiego serniczka. Narobiłaś mi ochoty ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonały. Masz wspaniałe wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda niesamowicie, aż jestem ciekawa jego przekroju, ale na pewno zachwycał :) do zrobienia, koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak, serniczki kojarzą się z Twoim blogiem, a że ja jestem fanką wypieków z serem to uwielbiam do Ciebie zaglądać za inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no nie, mi też narobiłaś ochoty, no wiesz co?! :c

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam, mniam:)
    Dziękuję za dodanie przepisu do Jagodowo Nam 5!

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie bym zjadła taki na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaaa, krówkowy! ostatnio jadłam owsiankę krówkową i była mega :)
    ślicznie się prezentuję :D

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak, dawno nie było serniczka :) A ma piękny kolor. No i krówkowy, to biorę od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście, najbardziej kojarzysz mi się z serniczkami:)
    Ale to nic dziwnego, bo można wymyślić tyle kombinacji smakowych tego przysmaku... :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, i ja dawno nie robiłam serniczka! Już zwłaszcza dawno nie robiłam takiego jednoporcjowego, śniadaniowego! Koniecznie muszę pójść za Twoim przykładem i to naprawić ;) Sernik wprost idealny, rozkoszny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  32. krówkowy?! zabiłaś mnie właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. twoje serniczki najlepsze, jak i placuszki ;)
    krówkowy *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Krówkowy ? to słowo mi wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie dużo tu serniczków :)) i pysznych placów ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. tak, serniczki dobra sprawa. moim popisowym jest miodowy przekładany. Coś przysznego! Wychodzi z niego taki torcik sernikowy. o matko! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Porywam tę serniczkową kokilkę;)

    OdpowiedzUsuń
  39. co za cudo! rewelacja...jeśli pozwolisz wypróbuję ten przepis;PPPP

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje serniczki zawsze się udają ;D Robiłam ich kilka, ale tylko z Twojego przepisu wyszedł dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny kolorek ;) a smak na pewno jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. krówkowy serniczek, rozkosz :]

    OdpowiedzUsuń
  43. Omg! looks so tasty and healthy!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. "krówkowy serniczek z jagodami, wiśniami i porzeczkami" - czytam po jednym wyrazie przełykając ślinkę :D

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.