11.11.2013

Sernikowa owsianka pieczona

sernikowa pieczona owsianka
 sernikowa kokosowa owsianka 
cheesecake coconut oatmeal
sernikowa pieczona owsianka

Po raz pierwszy pojawiła się na moim blogu w wakacje. Dziś do niej powracam, przygotowując jeszcze lepszą niż poprzednio. Czy ktoś tu mówił coś o comfort food?

sernikowa pieczona owsianka
/1 porcja/
- 100ml mleka
- 100g twarożku sernikowego
- 3 łyżki wiórków kokosowych
- 1 łyżeczka syropu z agawy
- 1 jajko
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/4 laski wanilii

Z laski wanilii wyskrobujemy nożem ziarenka. Płatki zalewamy mlekiem i odstawiamy do wsiąknięcia płynu, następnie mieszamy w jednym naczyniu nasiąknięte płatki wraz z resztą składników. Przekładamy masę do lekko zwilżonej lub natłuszczonej kokilki i pieczemy 30 minut w piekarniku nagrzanym do 180*C.

43 komentarze:

  1. moje smaki - sernik, owsianka i kokos <3 idealny początek dnia :) mimo, że jadłam taką ostatnio mam ochotę znowu zatopić w niej swoją łyżeczkę *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zdecydowanie comfort food ! Takie śniadanie zapewnia humor na cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadłam sernikowej owsianki, a kokosowej wersji jeszcze nie próbowałam, czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że przypominasz, bo takie połącznie powinno mi nad wyraz zasmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś taką foremkę? : )
    Dzięki za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niemieckim sklepie Thalia, dwa lata temu.
      Proszę :)

      Usuń
  6. musi być przepyszne! a i foremka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię owsiane wypieki, taki sernik musi smakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zabieram się za tą sernikową i zabieram... :D
    no cóż, wygląda świetnie, zapisuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepysznie wygląda, jak wszystko z Twojej piekarni (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Sernik czy owsianka. Jeśli to pytanie dotyczyłoby tylko tego prostego wyboru, oczywiście wybieram owsiankę. Ale biorąc pod uwagę kontekst Twojego wypieku i połączenie sernika z owsianką, pozostaję zaciekawiona...

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka to prawdziwe comfort food ;) W moim przypadku, jest to gotowane comfort food, ale pieczoną również uwielbiam ;) A jeśli jest w dodatku kokosowa... ♥♥♥!

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda delikatnie jak chmurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny przepis, wygląda całkiem apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepysznie wygląda, tak lekko. jak widzę na miniaturce tą foremkę wiem już, że będzie coś wyjątkowego

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :) Piszę w pewnej sprawie. Jestem studentką II roku na kierunku GiZP na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Przeprowadzam ankiety na temat społeczeństwa obywatelskiego i ogólnej znajomości organizacji pozarządowych. Wyniki chciałabym wykorzystać w pracy semestralnej :) stawką jest zwolnienie z egzaminu i chciałam się zapytać czy mogłabyś jedną albo nawet obydwie ankiety wypełnić ? dla Ciebie do 5-7 minut a dla mnie to bardzo wiele :) z góry dziękuję za pomoc.
    http://www.ebadania.pl/18b426fdaef37da9
    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń
  16. omnomnom.... wygląda tak delikatnie i PYSZNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie podjadłabym trochę z Twojej porcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham i serniki i owsianki, więc takie śniadanie to dla mnie ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej idealny pomysł dla fanów płatków i sernika, czyli dla mnie :) I ta laska wanilii, musi być pyszne, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  20. W wydaniu kokosowym musi byc przepyszne! Twoje pomysły zawsze podbijają moje kubki smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, tak. Chcęęęęęę!!; D

    OdpowiedzUsuń
  22. Robiłam podobną i była pyszna :) Twoja pięknie się upiekła!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny pomysł :) Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozpływam się...Nad tym śniadankiem, nad Twoim blogiem, nad wszystkimi pysznościami, które przyrządzasz...
    Ach. Chciałabym bardzo, by ktoś mnie kiedyś uraczył podobnym posiłkiem. Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało Ci się połączyć moje dwa ulubione śniadania :D Jestem zachwycona! Już nie mogę się doczekać spróbowania czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. do wypróbowania jak najprędzej! Królowa wszelkich sernikowych wypieków z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. tyle rzeczy do wypróbowania, a wśród nich umknęła mi gdzieś zupełnie taka sernikowa owsianka, którą planuję już bóg wie ile! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. po prostu wypiek - przepyszny wypiek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taką uwielbiam, najlepsza! :) Już parę razy robiłam podobną i ciągle mogę do niej wracać, ostatnio też miałam chęć zrobić, a Twoja kusi jeszcze bardziej! Pewnie na dniach się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli i sernik i owsianka ;-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Już którąś dzisiaj sernikową widzę i za każdym razem robię się głodna od patrzenia ;p już wiem co zjem w weekend na śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały sernik! : )
    Bardzo pożywne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. cokolwiek by to nie było jak bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetne połączenie, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.